Sunday, February 2, 2020

Sambal Goreng Budu?First time cuba!


Assalamualaikum,Hello Coconuts!
Terasa lama lak blog ni tanpa entri baru.
So harini Cuya nak review satu produk yang Cuya beli daripada kawan.Dia dapat produk ni daripada Kelantan.

Harga cuma RM5 je.
Cuya tunjuk gambar produk ni pada kakak ipar Cuya yang memang asal kelantan.

Dia kata first time dengar.
Jadi Cuya tunggu la dia balik Melaka untuk rasa sama2.


Ni rupa dia.Bila kak ipar tengok,rupa dan bau sama macam serunding ikan.

La serunding ngupenya?
Hahaha..

Ingatkan bentuk dalam ada bentuk ikan bilis,

Tapiii

Bila makan sekalii nak lagi!
Sumpah sedap!
Nasib Cuya beli dua,takdelah kempunan mana.
Dia dalam paket kecik je,cukup la nak merasa je.heee

Korang pernah try makanan kelantan lain?


2 comments:

  1. tak reti makan budu takpa lepasni nak trylah :D

    https://sayesyadiya.blogspot.com/2020/01/pilihan-airport-transfer.html

    ReplyDelete
  2. Tak pernah pula jumpa.. dah makin advanced skrg nie.. budu pun ada instant..

    ReplyDelete