Monday, February 10, 2020

Lukis-lukis lagi.


Assalamualaikum,Hello Coconuts!

Cuya kembali dengan satu lagi lukisan yang...No komen!
Jom tengok  :D



Cuya tanya ibu..,Ibu cuba teka ni lukisan apa?Cuya expect dia akan jawab apa yang Cuya fikir. Sekali dia jawab..

"Buah apa ni?Asam jawa? "

Ya Allah! Biar betul ibu...Batu Cuya lukis nampak macam asam jawa?? Kah!

Then,Cuya tanya ayah..ni lukisan apa?

"Waterfall"

Nasib baik ayah betul! Aduh...mana silap ku duhai ibu?
Lukisan sebegini di panggil Asam Jawa.Guwe pasrahhhh..HAHAHAH


Apa pendapat korang,ada nampak macam asam jawa tak? Okay maybe ada la jugak..kekekeke




16 comments:

  1. cantikkk...mesti ibu saja buat lawak la tuu..

    salam kenal dari www.iamfuzy.com

    ReplyDelete
  2. Mula-mula ksarie tengok lukisan ni dah agak waterfall tapi bila baca emaknya cakap asam jawa...ye benar ada sedikit rupa asam jawa tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah..org boleh tafsir lukisan dengan pelbagai cara dan imaginasi..heheh

      Delete
  3. haha, comelnyaa mak cuya..nasib baik ayah cuya jawab betull ^^..
    anyway, pandai cuya lukis..lawaa, keep it up!

    ReplyDelete
  4. waterfall.. cantik lah pandai lukis rupanya cuya ni

    ReplyDelete
  5. Hihi..gurau saja tuu, kretip cara mak Cuya bergurau dengan anaknya ๐Ÿ˜‚

    ReplyDelete
  6. Nice jugak lukisan cuya ni aihh ^^

    ReplyDelete
  7. cantiknya lukis! TT_TT pinjam tangan and bakat, boleh? >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh2,nanti saya cabut tangan bagi awak eh? XD

      Delete
  8. ๐Ÿ˜†.. alaa cuya.. pesen mak² mmg cenggitu.. sebab dlm kepala mak² ni ligat berfikir nak masak apa ya??? Apa yg kurang dkt dapur tu ya??? Alih² pula cuya bagi tgk lukisan tu.. teruslh mak teringat asam jawa..
    ~akk tgk lukisan tu, terus sebut waterfall.. ๐Ÿ˜Š.. cantik, pandai cuya lukis

    ReplyDelete