Sunday, February 9, 2020

Cuya Boleh Menyanyi??


Assalamualaikum,Hello Coconuts!

Tadi Cuya tengok channel youtube Cuya dan Cuya teringat Cuya pernah upload satu video menyanyi di sekolah yang telah lama Cuya private.Jadi,Cuya dah unprivate balik.

Cuma videonya tak jelas,,suara pon tak jelas sangat..tapi boleh tahulah sedap ke tak.Kahkahkah!


jom tengok!Jangan lupa subsribe jugak tau...mana tahu masa akan datang Cuya rajin benor nak buat vlog ke apa kan...hehehe



Masa ni Minggu Bahasa,tu yang nyanyi lagu ni..
maaf la tak berapa merdu,saya insan biasa... 😂😂


4 comments: