Friday, May 11, 2018

Shuhaidasaad.com 2nd Giveaway

                                 
i found a coin,
jom join! 








 

Tuesday, May 8, 2018

Letter of Happiness Giveaway by Blog Siqahiqa


13 April - 13 May 2018.


ayam berkokok di tepi jalan,
sambil ketawa dia mengawan,
ayuh semua rakan-rakan,
kita join GA menawan.

*lain macam betul pantun aku kat atas ni XD. hentam sajalah labu~

Komen tentang Blog Siqa


Bila dia bicara tentang buku,
aku kagum tak menentu,
buku juga cintaku,
buat kau aku bersatu.


blognya lembut dan manis,
semanis bloggernya,
jangan sorang pun pandang sinis,
dia hebat berbicara.


Korang faham ke pantun aku ni?kalau tak faham,pura2 faham la ya...






goodluck semua!













Grup Sisturs Lawa Warrior Giveaway





Kerbau menyanyi bagai nak rak,
sampai bergegar kandang si lembu,
moh le join anak2,
ada rezeki sape tahu?


Giveaway ini berlangsung dari 1 Mei - 31 Mei 2018


Sunday, May 6, 2018

Kau yang Bernama Crush











 Kisah atas bukanlah kisah sebenar,tapi ada benarnya XD.Sebab aku memang ada crush,cuma...itulah....hanya mampu crush...hahahhahambarrr

Crush adalah insan yang kita suka.Ada masanya dia akan suka pada kita,ada masanya dia hanya menganggap kita sebagai teman biasa.
Bagaimanakah wujudnya crush?Tepuk dada tanya selera..eh?Tepuk dada tanya sama hatila...hehehe


Dear crush,walau di mana kau berada aku akan tetap setia...
-Sincerely Me.



Korang ada crush tak?