Tuesday, September 11, 2018

Novel Remaja Untuk Dijual!


Since i was a  kid,memang gemar membaca.Walaupun koleksi buku tak banyak mana,,tapi...banyaklah jugak kalau dibandingkan  dengan bukan ulat buku.Ceritanya.....mak saya suruh buang buku-buku saya,tapi saya ofkos lah tak nak.Maklumlah sayang buku....jadi saya berniat untuk menjual semula buku-buku saya.Cuma,kebanyakkannya novel remaja.Maklumlah,zaman budak-budak punya buku. *tepuk dahi

Ada juga yang tak nak dijual,sebab terlalu sayang....Jadi,ni adalah antara koleksi buku saya yang nak dijual,nanti..tengok-tengoklah ya.Mana nak tahu beli untuk anak-anak.Saya hanya boleh buat postage haris sabtu saja...sebab saya kerja...Maaf..







Help me to clear this things up!

Ws saya  0135800776 if berminat  dan ingin gambar lebih jelas  :)









6 comments:

  1. Semoga buku-buku cuya ini akan terjual.. Aamiin..

    ReplyDelete
  2. banyak jugak tu, jap nak usha usha mana tau bekenan

    ReplyDelete
  3. Safiena pun ada banyak koleksi buku tapi sayang nak jual. Akan diwariskan kepada anak-anak.

    ReplyDelete
  4. @ejulz :D

    @kak shahida thnks kak!

    @shafyqah usha jgn tk usha...hehehe

    @safiena kan..memang syg..tpi tula perlukan pitis ni..kekeke

    ReplyDelete
  5. banyaknya koleksi, tgh layan projek seram

    ReplyDelete