Friday, September 25, 2020

Hadiah daripada Blogger Syazni Rahim dah sampai!

Assalamualaikum,Hello Coconuts!

 Harini Cuya excited sikit sebab Cuya sibuk tunggu parcel hadiah daripada Sis Syazni sampai. And guess what? Baru je sampai tadi!








Besar wei parcel dia..Ya Allah...
Cuya tak expect sebesar ni..

Dan apakah barang tu?

Jeng
.
.
.
.
.
.
.
.
..

.
.
.
Jeng
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
JENG!




Sejadah!

Mula2 Cuya buka ingatkan tikar ke rupa2nya tak.

Bila Cuya dapat hadiah ni, baru Cuya pernah teringat something.
Dulu Cuya pernah pergi rumah mak sedara Cuya.Masa Cuya solat,Cuya guna sejadah yang berbulu lembut macam ni.Dalam hati Cuya kata,bestnya kalau pakai sejadah macam ni. Alhamdulilah tak sangka Allah bagi sejadah ni melalui kak Syaz. Peraturan Allah tu cantik.

Moga Allah panjangkan lagi pahala Kak Syaz sebab beri hadiah cukup bermanfaat kepada saya.

Shout out to kak Syaz! Jom lawat blog dia.Kita gi ngeteh dekat blog kak Syaz

SYAZNI RAHIM BLOG







31 comments:

  1. resekiii.. betul kan rezeki tak salah alamat :)
    apa yg diidamkan datang betul depan rumah..
    tahniah cuya :)

    ReplyDelete
  2. Tahniah Cuya. Mesti syiok bila dapat solat atas sejadah lembut macam nie :)

    ReplyDelete
  3. Cantiknya sejadah - quilted, so comfie! 😍

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah, harap cuya suka 🤗

    ReplyDelete
  5. Tahniah cuya :)
    kak shida pun dapat :)

    ReplyDelete
  6. Cantiknyaa sejadah tuu 😍 tahniah yaaa ☺️☺️

    ReplyDelete
  7. ni mau sujud takmo bangun2 ni haha

    ReplyDelete
  8. wahhh cantiknya sejadah...tahniah cuyaa

    ReplyDelete
  9. wahh tahniah cuya..!! bagusnya dapat sejadah cantik!!

    ReplyDelete