Wednesday, August 29, 2018

Teknik Photoshop Si Bapa untuk anaknya mengkagumkan!



I have been photoshopping my daughter into marginally dangerous situations. Nothing unbelievable, but enough to make people think “Wait, did he… ?”

Ni kata-kata oleh si bapa.Jom kita tengok teknik photoshop yang diaplikasikan terhadap gambar anaknya...











Dasyatkan?Bila lah seketul Cuya boleh pandai edit ni...hahaha

Tuesday, August 28, 2018

Plush Toy Organ Manusia

Selalunya kita tengok patung yang comel-comel berbentuk haiwan,manusia,makanan dan bermacam lagi..tapi jaranglah kita jumpa anak patung berbentuk organ manusia kan?Jom kita saksikan kecomelan patung organ!


































Alahai..comel2 je kan?Cuya pun teringin nak satu.Nak eyeball...hehehe 

Kita Selamat Jika Ramai



Haha
lain kali jangan berani sangat duduk jauh dengan kelompok...Bersatu teguh bercerai roboh...eh..betul ke? xD

Monday, August 27, 2018

Lelaki Berkulit Ayam

Tak tahu nak cakap apa dah...adoi..geli geliman kita dibuatnya.Tak busuk ka bro?













Sunday, August 26, 2018

Apabila Lukisan Kanak-kanak Menjadi Realiti

Idea ini datang daripada seorang bapa yang beranggapan  "apa kata kalau lukisan comel kanak-kanak ini menjadi realiti"?





























Menarik kan?Ada yang comel..ada yang creepy pun ya..hahahah..depends kepada penerimaan masing-masing.Kanak2 memang dikurniakan kreativiti yang tak terjangkau