Wednesday, March 31, 2021

GIVEAWAY RAYA BERSAMA SHIDA RADZUAN BLOG





  1. Pengisian Entri : Nyatakan perasaan korang dalam menyambut bulan Ramadhan & Syawal yang bakal tiba tidak lama lagi (penceritaan bebas).




Semuanya diluahkan dalam bentuk puisi sahaja....memandangkan tuan punya belog suka puisi2 ni.

HEHEH..

nak tag:









43 comments:

  1. Semoga menang nanti. Abe kie pun dah lama x menang GA tp x serik2 join gak....

    ReplyDelete
  2. Berpuisi cara Cuya untuk nyatakan perasaan tentang Ramadhan dan Syawal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benar.. Tpi puisi agk sedih lak.. Hahah

      Delete
  3. Hahaha comel! Moga berjayaaa 😉 sy da join jugak ..hehe

    ReplyDelete
  4. Salam CUYA :)
    K.shida blogwalking ke blog peserta-peserta GA Raya Bersama SRB.

    cuya berpuisi, kan seronok dapat dgr live hehee. Jgn sedih2 ya Ramadhan dan Syawal bulan utk kita bergembira :)

    Terima kasih sudi join Giveaway Raya Bersama SRB <3
    ALL THE BEST CUYA!

    p/s: Setakat 4/4 cuya dalam top 3 referral ya. congrates!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks kak.. Tiba2 je jadi puisi sedih.. Hahahah saya nak happy je senanya.. Random sngt.. Heheb
      Thanks kak!

      Delete
  5. Gudluck :) Slamat menyambut Ramadhan

    ReplyDelete
  6. Good luck cuya! All the best!!

    ReplyDelete
  7. jom sama2 beradu nasib good luck tau!

    ReplyDelete