Followers

Sunday, November 19, 2023

POV Bila Terpaling Konvo

@nacuyaa

Benda dah bayar, sayang tak pakai πŸ˜‚. Tengah amik video pon diperhati lembaga kat belakang 😜 #uitmdihatiku #uitmkbm #konvokesyenuitm98

♬ uitmdihatiku - ainn.


Bila Cuya TERPALING KONVO πŸ˜‚πŸ˜‚
Jubah dah bayar mahal-mahal, sayang pulak tak rekod momen kan.
Baru tadi rekod last minute.
Ramai pulak yang like video tu. Sampai ada orang tu ws
"Hahhahah Asal boleh jela awak ni lahh "

Yelah, kita nak cipta kenangankan.
Sekali seumur hidup je...

Sesekali buat konten lawak gini
Takleh bla pakai lagu UiTM lak tu.


Nota kaki - Esok Cuya nak gerak KL, konvo hari Selasa.
Doakan perjalanan Cuya selamat ya.

34 comments:

  1. Assalamualaikum..Nasuha..tahniah.cikgu dh pm awk kat TikTok ☺️

    ReplyDelete
  2. Woww..Nice one, Semoga viral video awak..hahaa.. Betul gak, bayar dah mahal..bawak ler buat kerja rumah sekali πŸ˜‚ Kenangan yang takkan dilupakan ..asalkan jangan terkoyak sudahhhh time bebetul nak pakai tuuu πŸ˜„

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulilah jubah selamat, tak masuk hospital. HAHAH

      Delete
  3. kan..bila lagi nk merasa konvo..kalau ad niat nk sambung belajar, dpt merasa lagi...mcm linda, ckup lah takat tu...hahaha...mlas betul nk belja secara official lagi..otak tepu, mmg salute lah dekat membe2 yang sambung belajar lepas berkeluarga...kuat semangat diorg...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cuya tak kuat semangat..belanja banyak meyh... hehehhe

      Delete
  4. Haha, semoga perjalanan Cuya selamat... aamiin

    Ijin saya follow blog Cuya

    ReplyDelete
  5. berapa laa ni harga sewa robe? time sy dulu RM100++

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekarang RM175 termasuk gambar konvo

      Delete
    2. hari ni dah pulangkan jubah ke?🀭

      Delete
    3. hari konvo juga kena pulangkan jubah..tkleh lambat2

      Delete
  6. semoga urusan convo cuya dipermudahkan. aminnn

    ReplyDelete
  7. dh byr mhl2 wajib la ada kenangan kan...smoga dipermudahkan urusan convo esok

    ReplyDelete
  8. 'gila-gila' jugak cuya ni... hahahaha

    ReplyDelete
  9. haha...ammi pun tengok kat TikTok. apa-apa pun selamat berkonvo. Ambik gambar bebanyak

    ReplyDelete
  10. kan cuya, dh bayar mahai2, kita guna bgi berbaloi..bukan selalu..haha

    ReplyDelete
  11. 😁bisa ngelawak / melucu juga Cuya

    ReplyDelete
  12. ha ha. sempoi sungguh..betul jugak kan..

    ReplyDelete
  13. 🀣🀣🀣🀣. Tak nak rugi ya cuya πŸ˜‚. Gunakan sampai maksimal seharian lah itu jubah πŸ˜„.

    ReplyDelete