Friday, December 25, 2020

Whitekish Magic Charcoal Produk Pemutihan Gigi Pilihan Saya!

Assalamualaikum,Hello Coconuts!


Cuya kembali dengan entri terkini.Dan entri kalini Cuya bawakan anda satu produk yang sudah semakin viral sekarang ni, iaitu Whitekish Magic Charcoal

Adakah korang  ni antara mereka yang mempunyai masalah gigi kuning? Atau karang gigi yang banyak? Atau pun bau mulut yang sangat busuk?

Gigi kuning kebiasaanya berlaku kepada mereka yang seringkali minum kafein (kopi,teh) atau pon perokok tegar.Karang gigi boleh terbentuk apabila kita tidak memberus dengan betul selepas kita makan dan minum.

Bau mulut pula muncul apabila adanya plag di gigi dan mulut.

Khuatir tidak! Dengan adanya Whitekish Magic Charcoal, tertanya mulut anda akan bertambah lebih sihat dan gigi cantik berseri!

Tak percaya?Jom tengok kebersanan produk ni terhadap Cuya sendiri







Nah! Percaya tak sekarang?

Okaylah, disini Cuya akan terangkan dengan lebih lanjut tentang produk Whitekish ni

Kebaikan Whitekish Magic Charcoal

😁Menjadikan gigi putih dan bersih
😁Sangat berkesan menanggalkan plak dan karang gigi terutamanya untuk perokok tegar. 
😁Meneutralkan ph mulut 
😁Menyingkirkan bakteria atau bendasing yang menjadi punca nafas berbau
😁Tidak mempunyai bahan penghakis yang boleh memyebabkan kerosakan gigi
😁Kesan boleh dilihat seawal 7 hari bergantung kepada cara penggunaan yang betul

Pada awal penggunaan, Cuya menggunakan Whitekish ni selama seminggu iaitu sebanyak 2 kali sehari (Siang/Malam). Tapi selepas seminggu Cuya gunakan 2 kali seminggu sahaja.

Memang ternyata produk berasaas tempurung kelapa ini berkesan untuk Cuya. Cuya ni dah lah selalu minum kafein kan..gigi makin kuning.Alhamdulilah jumpa produk ni.Berhasil sungguh!




Atas adalah gambar sebelum penggunaan Whitekish.
Gambar bawah adalah selepas seminggu penggunaan Whitekish.

Nah apa tunggu lagi?

#Whitekish #WhitekishJm #Jamumall #WhitekishFeedback
@whitekish_hq
@wendypua

Berminat?

Website : WHITEKISH.COM
Call / sms / wasap : 0178898878





3 comments: