Followers

Saturday, October 22, 2011

Ucapan terima kasih buat PUAN KUTU & TENGKU PUTERI



Alahai,contest Kisah Dongeng Puan Kutu dan Tengku Puteri sudah lama berlalu,dan Alhamdulillah saya berjaya memperoleh tempat ke-2 .>_0
Jadi,pada kesempatan ini saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Puan Kutu dan Tengku Puteri kerana sudi memilih saya sebagai pemenangnya walaupun sekadar berada di tempat ke-2 tetapi itu sesuatu yang cukup bermakna .Sebab sebelum ini tak pernah pula saya menyertai contest sebegini.

Kalau masih ada yang belum baca,nah bacalah! KLIK SAYA!

Tahniah juga saya ucapkan kepada Puan Kutu dan Tengku Puteri kerana berbesar hati mengadakan contest sebegini rupa yang mampu mengasah minda semua orang daripada semua peringkat umur.Sekurang-kurangnya setiap orang berpeluang mengasah bakat terpendam.Tak kisah le nak lawak ke,cinta ke, sampai kan cite kentut pun nak cite [heheheh..:p] asalkan kami semua bahagia!

Terima kasih sejuta Lemon!




p.s -->Terima kasih Tengku Puteri sebab sediakan doodle dan header yang comel!
Terima kasih Puan Kutu sebab belanja top up RM10 !Moga dimurahkan rezeki kalian :D

3 comments:

  1. Alhamdulillah..dah rezeki awk..lain kali cuba masuk lg kontest sebegini.awk kreatif dan pandai merapu.hahaha..Tahniah yer!

    tq atas entri penghargaannya dr sy dan puteri..:)

    ReplyDelete
  2. sama-sama kasih ye...n tima kasih sebab sudi mengarang cerita untuk tatapan kami...heee

    ReplyDelete
  3. ini utk nasuha.check it out!

    http://www.puankutu.com/2011/10/makna-disebalik-hadiah-coklat.html

    ReplyDelete