Tuesday, October 25, 2011

Boleh tolong saya LIKE?

Assalamualaikum...
Ada yang sudi menjawab tak?
Walaupun saya taks epopular mana,tapi saya nak mintak tolong kome semua tolong LIKE2 segala macam ni?Hai..maklumlah,sejak dah habis periksa yang penting dalam hidup,memang takde kerja ank dibua dekat rumah melainkan masuk contest.Hhehehe
Jom lah luangkan masa bpe minit je LIKE!
Bisa gak??


Let's help me :] / Jom tolong saya :]

1) KLIK 'LIKE' PAGE
https://www.facebook.com/pages/Jom-Chantek-Chantek/209621159058979

2) THEN KLIK 'LIKE' PIC SAYA https://www.facebook.com/photo.php?fbid=281065991914495&set=a.277330978954663.68103.209621159058979&type=3&theater

3) PEMENANG BERDASARKAN 50% (UNDIAN 'LIKE' TERBANYAK) + 50% (UNDIAN MARKAH OWNER 'JOM CHANTEK CHANTEK' BERDASARKAN KRITERIA PIC RAYA YG CHANTEK)

Thank you sejuta lemon eh?


ke ada yang nak mintak saya tolong vote?bisa aja!Yok2!

No comments: