Followers

Thursday, October 27, 2011

Aisha Online Store Giveaway!




Selamat datang tuan dan puan,
ke blog saya yang tak berapa menawan,
salam perkenalan saya ucapkan,
tali persaudaraan kita eratkan.


Gendang gendut tali kecapi,
tapi perut tak kenyang lagi,
kalau saya susah hati,
saya join GA ini!




Klik laju2!




Macam mana nak join eh?

Ala,kacang je!
Orang putih kata,
As Easy As ABC!!

>_0


~ You are most welcome to LIKE their Fanpage here:

~ Creat a blog post about this GIVEAWAYS with title as below(Be creative):
Aisha Online Store Giveaway
*Typing error will not be accepted. reject. Hahaha=p*

~Leave your comment here and dont forget to include your the link to your blog post

~Put this blog link in your entry, and our banner(optional, nk ltk lg bagus ^^) at your sidebar.
You may use this code:




Mestilah memenuhi keempat-empat syarat diatas :)
List of participants will be listed regularly on the sidebar.
Result will be announce here on 4th November ya!
Be creative darlings!<<<<-----KOME NAMPAK NI?? >_<





Hadiah-hadiahnya pula bagaimana ya??

Prizes:
Looking for 5 lucky winners:
~ The very gorgeous VINTAGE handbag worth RM80+
*boleh tgk kt sini, http://aishaonlinestore.blogspot.com/search/label/Handbag%20*Ready%20Stock*
Which handbag? Rahsia! :D ^^*
2 lucky runner up:
~ Gift Voucher RM15(can be use only at AOS)


"Eh sat2,kau bukan tak pakai handbag ke Nasuha?"
"Ala,kan saya boleh kasi handbag kat mak saya yang baru bersara.Lagi pun,hari tu baru je hari jadi ibu kan2?" :D



Kalau join GA ini,
Hati ibarat dihiasi pelangi,
Hadiahnya sunggh menawan hati,
Apa lagi,joinlah sekali!

http://aishaonlinestore.blogspot.com/ nama blognya,
Indah khabar dan juga rupa,
Kalau you all tak percaya,
Jomlah kita terjah sama2!

Kalau dah tahu hadiahnya,
Takkan duduk berdiam sahaja?
Tuah ayam di kakinya,
Tuah kita bagaimana?




Pelbagai barangan yang comel sekali,
semuanya menjadi idaman hati,
kalau tak tahu mana nak beli,
jomlah kita klik SINI!


Semuanya cantik di depan mata,
janganlah duduk terdiam sahaja,
jom kita lawat blognya,
jangan terkejut,macam-macam ada!





Semuanya tertarik,semuanya the bomb!
Apa lagi,isilah order form



Wohoo bestnya hati,
menyanyi dengan riang sekali!
Berharap diri dimurahkan rezeki :]


Masa mulai mencemburi kita,
Cukup setakat disini sahja,
Kalau ada tersalah bicara,
Jari disusun maaf dipinta.

Terima kasih kerana sudi membaca,
Moga hidup bertambah ceria,
Kalau suka,kata suka,
Jadikan saya pemenang utama ya!




Terima kasih penganjur!




p.s- Facebook saya Nurnasuha Fadzil.Saya dah like eh!



1 comment: