Followers

Tuesday, November 29, 2011

GA SAYA NAK KEYCHAIN ANGRY BIRD!






Syarat GA

1. Buat 1 entry berkaitan GA ini di blog masing-masing.
2. Nyatakan kenapa anda mahu ANGRY BIRD KEYCHAIN

3. Nyatakan ANGRY BIRD mana yang anda minat berdasarkan Gambar dibawah.
4. Jangan lupa letak banner GA ini juga dan linkkan ke blog pupel http://www.pupel.blogspot.com/
6. Tag Minima 5 orang rakan blogger.
7. Sila tinggalkan komen di entry ini selepas selesai perkara no1-6, jangan lupa letak url entry anda ye.
8. Tarikh tutup 16/12/2011

HADIAH GA Saya Nak Angry Bird Keychain!
(view hadiah DISINI)

1. 1pcs Flushie Angry Bird Merah
2. 2pcs Keychian Angry Bird Gebu
3. 9pcs Keychain Angry Bird
(Plastik - Ada semua jenis angry Bird)
4. 6pcs Keychain Handmade Angry Bird By Ohh Pupel Cute Craft






Sudah tentu saya suka angry bird yang menjadi watak utama iaitu the red angry bird [A]
Kenapa?kerana dia sanagt comel dan nama angry bird itu sendiri sangat cocok sekali dengan watak yang dimain olehnya.Warna angry bird tu pun main peranan yang sangat penting.
Bukti saya suke?nak tengok tak angry bird saya?


Encik origami angry bird saya yang pertama!Comel tak?

Origami angry bird versi kechik >-<

Itu saja! >_0

Tag
Kak nisa
nona,
miss teddy
kak syakila
kak fiqa

No comments:

Post a Comment