Tuesday, August 28, 2018

Plush Toy Organ Manusia

Selalunya kita tengok patung yang comel-comel berbentuk haiwan,manusia,makanan dan bermacam lagi..tapi jaranglah kita jumpa anak patung berbentuk organ manusia kan?Jom kita saksikan kecomelan patung organ!


































Alahai..comel2 je kan?Cuya pun teringin nak satu.Nak eyeball...hehehe 

9 comments:

  1. Comel-comel.. Suka yang gigi tu,..

    ReplyDelete
  2. Ouch! hahaha... tak pernah jumpa lagi

    ReplyDelete
  3. cutenyee yg appendix tu.. ..smua laahh comel

    ReplyDelete
  4. Comel tapi kalau bantal tu jadi real mesti tak sanggup nak peluk..haha

    ReplyDelete
  5. cuya jual ke ni? macam best je ni beli dekat anak hihi ")

    ReplyDelete
  6. @vitamin syaza..

    takdelah..sye tk jual pun..hehe

    ReplyDelete
  7. an eyeball have a pair of eyes. interesting! hahaha tapi sesuai untuk letak dekat taska ke. comel

    ReplyDelete