Followers

Friday, December 23, 2011

GEYLANG-SHOP DECEMBER GIVEAWAY

 

JOIN KLIK BANNER





Selamat datang tuan dan puan,
ayuh kita memeriahkan,
GA yang diadakan oleh si jelitawan,
Moga rezeki berada di tangan :]

Tuah ayam di kakinya,
tuah kita pula bagaimana?
jom kita cuba ya!

Kain Polka Dots sungguh menawan,
boleh dibuat baju dijahit tangan,
Moga entri ini menghiburkan :D

 Apa hadiah-hadiahnya ya??

HADIAH UTAMA (ada dua yaitu penyertaan dari blog and non-blog):

KAIN COTTON POLKA DOTS (4m) bernilai RM70! :) 

HADIAH SAGUHATI (4 pemenang sagu hati)
TUDUNG DIAN AYU (2 helai) dan ACCESSORIES! :)






Kenapa saya suka kain dan nak Kain Cotton Polka Dots ini?

Saya sememangnya suka dengan kain cotton Polka dots ini kerana ianya sangat menarik dan menawan hati! Polka dots memang banyak disukai oleh orang ramai dan saya salah satu daripadanya.Kenapa?Design polka dots tidak pernah ditelan dek zaman.Polka dots popular sejak dulu hingga kini dan diminati oleh semua peringkat umur dari yang kecil hingga ke tua sekalipun.Tambahan lagi,kain polka dot sememangnya lembut dan mudah digosokkan.Penggunaan design polka dots juga banyak digunakan dalam pelbagai produk seperti baju kurung,beg tangan,jam dan bermacam lagi!Saya sememangnya teringin sangat dengan kain Polka Dots yang sangat trendy dan bergaya tu! :D








 Hah!Pandai pun shinchan.Macam blog sayalah! :D








Saya sudah ke penghujung entri,
anda semua takkan bergoyang kaki?
Apa lagi,jom join sekali!
Moga anda dimurahkan rezeki!


Masa mulai mencemburui kita,
moga anda menjadi ceria,
seceria dan semanis saya! >_0



No comments:

Post a Comment