Tuesday, June 13, 2017

Cantik Jelita Di Pagi Raya! (Lazada Week Three Contest:)

3. Week Three Contest:

Theme: Looking Good & Beautiful 

 Contest period: 9 June 2017 – 15 June 2017 
 Title of the article: Any title related to the Article 

 a. What's your color theme for this Raya? 
 b. Share your outfit details for this Raya 
 c. What outfit/clothes would you like to buy on Lazada’s platform for this Raya? 




Indahnya sungguh di hari raya,
Ramainya orang bersuka ria,
Semuanya cantik bergaya,
di hari yang mulia.




Assalamualaikum dan salam sejahtera!Saya kembali untuk meneruskan misi bagi menyertai contest daripada Lazada.
Apa perkara yang paling menyeronokkan bila tiba hari raya?Selain daripada kuih muih dan juga duit raya,semua orang pasti akan teruja dengan memakai pakaian yang baru.Pakaian baru dan bersih adalah perkara yang digalakkan untuk dipakai semasa pagi Raya.



a. What's your color theme for this Raya? 



Untuk tema raya kali ni,keluarga saya pilih tema campur.Maknanya warna warni seindah suria~ Ceh..takdelah.Kami tiada tema tahun ni.Kami akan randomly pakai warna yang kami berkenan di hati..hehehe Kurang sweet kan kami?





Kurang ceria di pagi raya,
kalau raya tiada tema,
banyak warna aku suka,
pakai baju random je la   

heheh


 b. Share your outfit details for this Raya 

Tak banyak perincian yang bole saya ceritakan tentang baju raya saya tahun ni,Tapi temanya merah jambu dan purple.Memiliki  corak abstrak.Kali ni,saya menempahnya gaya kurung Pahang.Sebab mak saya minat baju Mok Cun TV3.HAHAHAHA......Maka,saya pun tempahlah gaya tu......katanya sesuai dengan bentuk badan saya ni.

Image result for kurung pahang
sumber GOOGLE

Nah..macam nilah lebih kurang kurung Pahang kalau hampa semua nak tahu~



c. What outfit/clothes would you like to buy on Lazada’s platform for this Raya?


Uish..macam2 baju saya nak beli.Maklumlah,,di lazada banyak pilihan yang menarik~

                                               














Variasi tudung dan jubah pelbagai gaya turut dijual di lazada ni.rugilah tak beli kan??Ni antara yang berkenan lah di hati.Baju raya kanak-kanak pun ada.Moh le singgah!




Lazada,com.my banyak pilihan,
semuanya buat hati tertawan,
wahai kawan dan taulan,
pilihlah mana hati berkenan.






Senang untuk saya ingatkan bahawa LAZADA akan mengadakan Marhaban Ya Ramadhan dan  Riang Ria Raya sale yang akan berlangsung dari Mei 19 hingga 30 Jun (dimana akan adanya diskaun sehingga 90%!)
















1 comment:

mamapp said...

Wah cantiknya kurung Pahang. Arini mama pakai kurung Pahang gak hihi