Followers

Saturday, September 10, 2011

GIVEAWAY...saya suka DOMO lah!






Umum 20 sept


Sebelum ni pernah juga masuk contest yang dapat hadiah domo ni,tapi takde rezeki.Pernah tak korang berasa pelik atau hairan[lebih kuranglah tu!]entah bagaimana fenomena kartun domo semakin menjadi2?Aku sendiri tertanya-tanya.
Ada sorang budak tu pun dia ada tanya dekat facebook
"Aku peliklahkenapa orang suka Domo?Sebab gigi dia eh?"

Haha....Aku sendiri tergelak.Ada pulak disebabkan giginya orang suka.Mungkin sebab comel kut?Aku pun suka domo!Tapi satu barang DOmo pun wa tada ma...>_<
Aku masih ingat lagi masa mula2 cerita domo yang pendek dimainkan di TV7.Tapi dah takde dah..Y_Y
Rindu!Tapi masih boleh tengok di youtube kan? :D




But actually,why i love Domo?
Because it was very cute and chocolate in colour.I do love chocolate.
.Sebab suara dia pun cute!
>_0


Korang2,nak tengok hadiahnya?


1st PRIZE x 1
DOMO KUN PENCIL CASE

2nd PRIZE x 1
DOMO KUN 2 ZIP CASE

3rd PRIZE x 1
DOMU KUN PHONE STAND

4th PRIZE x 1
DOMO KUN SOFT TOY

All items are original!


Pewit!!



Wish to get that







Jom tengok video!

Sebelum anda memainkan video di bawah,jangan lupa sediakan baldi eh,mana tahu nak muntah hijau ke kan >_<
Hiraukan latar belakang video ni!

.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.

Alamak!Tak boleh upload video sendirilah..Y_Y
Sorrylah.Nampaknya terpaksa gunakan video lagu sebenarnya sebagai panduan untuk organizer tahu macam mana lagu ni..

Enjoy!
Jangan lupa tengok lirik yang saya cipta,bukan dekat dalam video!






Nyanyi ikut rentak paling awal je!

Liriknya[cipta sendiri eh!]


Hari ni saya sungguh gembira,
Ada Ga yang saya sangatlah suka,
Ga yang dianjurkan oleh jejaka,
I think u bolehlah tahan hansome gila.

Apa yang best sangat dengan GA ni?
Yang pasti hadiahnya menarik hati,
Tetapi bukan sebungkus biskut CHipmore,
But it was barangan kartun Domo.

Kalaulah nak join jom klik SINI
Kalau tak tekan nanti you all rugi,
Janganlah you all berasa ragu-ragu,
Nanti you all menangis tak berlagu


Apa lagi cik abang,jadikan saya pemenang,
saya nak sangat itu barang,
Kalaulah dapat hati saya jadi riang,
Barulah hidup saya jadi tenang.

Sekian saja nyanyian saya,
I hope your day akan menjadi ceria,
Thank you kerana sudi mendengarnya,
Klik link bawah dan tolonglah saya.....


[Pagi2 tak boleh tido semata2 nak siapkan lirik ni !Hak3!]Yalahkan,kata nak kreatif! ye tak?
>_0]



Assalamualaikum dan salam sejahtera,minta kerjasama anda untuk membantu saya untuk clik link ini!

http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2011/09/2-in-1-contest-by-yana.html


Lepas tu TEKAN SINI,di bawah banner
Itu saja.Jutaan terima kasih.

Lagi bagus kalau buat benda ni berulang kali!hehe

Last 16 sept.TEKAN SINI buatlah banyak kali!biar dapat top referral.

No comments:

Post a Comment