Followers

Saturday, September 1, 2018

Lazada Shopathon Blogger Contest - All You Ever Wanted


 Lazada Shopathon Blogger Contest adalah contest untuk para blogger dan setiap penyertaan mendapat baucer bernilai RM30!So,apa kita perlu buat?Kita cuma perlu mention apa barang yang kita nak sangat.Ada 3 barang,pilih je mana nak dan explain.

Untuk info lanjut boleh klik (https://www.lazada.com.my/99-festival/?hybrid=1)



Lazada-99-Festival-Banner


Lazada Shopathon Blogger Contest - All You Ever Wanted




1)Banja Manggala, Novel Ramlee Awang Murshid



Saya memang minat membaca,dan kebetulan saya teringin sangat membaca buku karya Ramlee Awang Murshid...dengar cerita novel dia semua banyak best seller.Dan saya rasa ini adalah peluang baik untuk dapatkan novel memandangkan novel pun ada dijual di Lazada.


2)Foldable Flashing Glowing Cat Ear Headphones Gaming Headset Music Earphone with LED Light For PC Laptop Computer Mobile Phone - White + Pink


Headphone atau earphone sememangnya kepentingan bagi saya.Memandangkan saya pun suka muzik dan selalu guna headphone untuk dengar audio yang lebih jelas.So why not?Di Lazada ada pelbagai pilihan headphone yang korang boleh dapatkan.

3)Expecto Patronum T Shirt Top Dementors Spell Harry Potter Rowling Hermione Ron O Neck Men Tshirt Tee Black



Harry Potter always be my favourite english movie.So..masa nilah nak dapatkan merchandise yang bertemakan HP.Betul tak?Dan kebetulan,crush saya suka Harry Potter jugak...heheheh so why not hadiahkan dia baju,who knows cintaku terbalas?Ecewah!


Dua tiga kucing berlari,
ayuh semua join sekaki!




4 comments: