Followers

Friday, October 14, 2011

Give Away Kelaaaassss U Wawa!!






http://theoppositeofpink.blogspot.com/




Apa syarat2 nya?

2. Post dalam blog you all entry bertajuk "Give Away Kelaaaassss U Wawa!!"[done!]
3. Masukkan Banner contest dan link kan terus ke blog ni.[done!]
3. Letak picture korang bertudung yang paling stylo mylo. Boleh seorang, bersama teman or your partner, ramai pun ok.[on the way]
4. Include sekali dalam entry, your personal quote or slogan masing-masing. Tak kisah panjang mana pun. [on th3e way]
5. Jawab soalan ni ok: Adakah anda sudi untuk makan bersama wawa di The Garden Cafe, Alamanda, Putrajaya?!
5. Tinggalkan link entry you all di ruangan comment Give Away Kelaaaassss U Wawa!! ni.






Hadiah2??




Serius teruja gila bila dapat tahu hadiahnya!
Kalo dapat no 2 :] pun lagi best!
but tak leh nak teruja sangat nanti patah hati..Y_Y
AKu bukan jenis yang lucky.


Apa yang best sangat dengan picture ni sampai aku sanggup jadikan sebagai taruhan[Cewah!]
Gambar ni taklh sehebat mana pun.Cuma sedikit istimewa berbanding dengan gambar lain.
Sebenarnya,cara pemakaian tudung aku lain daripada yang lain untuk pertama kalinya seumur hidup.Sejarah ni!Gaya ni digayakan oleh dua pembantu aku[sepupu da...] yang tolong gayakan ala-ala Messy Fashion.[Yelah kot..]Apa-apapun,saya suka.

My personal quote?

Seumur hidup aku,setiap quote yang aku suka mempunyai ceritanya tersendiri.Yang pasti,aku mungkin tak berpeluang nak menang dengan personal quote / slogan paling kreatif & gambar paling superb.

Tetapi yang aku pasti,aku dah tanamkan dalam diri supaya
Confident In yourSelf.

Tanpa keyakinan diri,aku mungkin tak mampu untuk berhadapan dengan orang lain seperti mana yang aku lakukan sekarang ini.mungkin aku akan jadi seorang




yang pemalu


Hidup penuh kemuraman


Takde kawan.



Tapi sume di atas bukan aku!

Dengan wujudnya Confidence in Myself,
Aku boleh menjadi diri aku sendiri.Berhadapan dengan orang ramai,hidup dikelilingi orang yang ceria dan sebagainya.Aku mungkin takkan sampai ke tahap ini tanpa keyakinan yang tinggi untuk menempuhi onar dan duri di dunia yang fana ini :]




Sudikah saya makan dengan kak wawa?

Sudah tentu!But....say mungkin tak boleh pergi.rumah saya jauh Y_Y
Takkan nak suruh ayah hantar kut semata-mata untuk ke sana?
Takde rezeki Y_Y

Apa2 pun....



Terima kasih buat kak wawa yang sudi menganjurkan GA yang terhebat ini! >_<

anda memang....



TERBAIK! >_0[ala2 gaya BoboBoy!]







No comments:

Post a Comment